torsdag 4 november 2010

Vad ska man göra? Det är hopplöst

jag törs inte gå hem.. vet inte vad det ska bli av mig...

och du hatar mig.. och förstår inget. vill inte bli störd med detta.. med mig.
jag ber om hjälp, och du skriker. jag mår sämre. och du lägger på, vänder ryggen till.

du hjälper mig inte bära korset, istället gräver du min grav.
"sköt dig själv", så är dagens motto. dagens samhälle.
Vi bryr oss inte om att finnas till för våra medmänniskor. kommer bara med ett fjuttigt förlåt när det är försent.

vi stannar inte upp när vi ser människan gråta på parkbänken. vi låtsas bara att vi inte ser.
vilken värld vi lever i! och vi tror ändå att vi är bättre, vi som lever i "ett modernt samhälle".

vet inte längre vad jag ska göra...
jag kan inte komma hem.
klarar inte det..

allt känns så jävla fel, och jag orkar inte längre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar